eğitim sitesi
02 Eylül 2015 Çarşamba

Takdir-Teşekkür almak için gerekli puanlar eğitim haberi

eğitim haberleriTakdir-Teşekkür almak için gerekli puanlar

karne1.jpg AŞAĞIDAKİ SAYFAMIZDAN TEŞEKKÜR VEYA TAKDİR BELGESİ ALIP ALAMAYACAĞINIZI HESAPLAYABİLİRSİNİZ.
TAKDİR VE TEŞEKKÜR NOTU HESAPLAMAK İÇİN TIKLAYIN

LİSELER İÇİN GEÇERLİ TEŞEKKÜR-TAKDİR ŞARTLARINI OKUMAK İÇİN TIKLAYIN
Dönem sonu itibariyle öğrencilerin başarılarından dolayı alacakları takdir ve teşekkür belgelerini alma kriterleri ekim 2007'de değiştirildi. Ancak bu konunun henüz tam olarak bilinmediğine şahit oluyoruz.

İlköğretim Takdir teşekkür puanları değişti. Bir öğrencinin takdir alabilmesi için derslerin dönem puanları ortalamasının en az 85, teşekkür alabilmesi için derslerin dönem puanları ortalamasının en az 70 olması gerekiyor. Bu durum şöyle bir sonuca yol açıyor. 5'lik sisteme göre ağırlıklı ortalaması 4,95 olan birisi takdir alamayabilir veya ortalaması 4ün altında birisi teşekkür alabilir. Yani bu hesaplama sisteminin 5 lik sistemle kıyaslanması yanlış hesaplamalara yol açabilir.

İlköğretim Kurumları Yönetmeliğinin ilgili maddesi şöyledir:

"Ödüllendirilecek Davranışlar ve Ödüller

Okul Öğrenci Davranışlarını Değerlendirme Kurulunca, örnek davranışları ile derslerdeki gayret ve başarılarıyla üstünlük gösteren öğrenciler;

a) (5 Ekim 2007 Gün ve 26664 SRG) 5, 6, 7 ve 8 inci sınıflarda puan ortalaması Türkçe dersinden 55.00, diğer derslerin her birinden 45.00 puandan aşağı olmamak şartı ile tüm derslerin dönem ağırlıklı puan ortalaması 70.00-84.99 olanlar "Teşekkür,

b) (5 Ekim 2007 Gün ve 26664 SRG) 85.00 puan ve yukarı olanlar "Takdirname",

c) (5 Ekim 2007 Gün ve 26664 SRG) Üç öğretim yılının her döneminde üst üste Takdirname alanlar "Üstün Başarı" (EK-7)

ç) (5 Ekim 2007 Gün ve 26664 SRG) Üç öğretim yılının her döneminde üst üste Teşekkür ya da dönemlerin herhangi birinden veya bir kaçından takdirname, diğerlerinden teşekkür alanlar "Başarı" (EK- 7/1)

Ayrıca, ilköğretim okullarının 4, 5, 6, 7 ve 8 inci sınıflarında almış olduğu notlarla istenilen başarıyı gösterememesine rağmen aşağıdaki şartlardan en az birini taşıyan öğrencilere; öğretmenlerin veya okul yönetiminin önerisi üzerine "Onur Belgesi" (EK-8) ile ödüllendirilir. Bu ödüller öğrencinin dosyasına işlenir.

a) Ulusal ve uluslar arası yarışmalara katılarak ilk beş dereceye girmek.

b) Çeşitli sosyal, kültürel ve sanatsal etkinliklerde üstün başarı göstermek."

* Son değişiklikle 4.sınıf öğrencilerine artık teşekkür-takdir belgesi verilmemektedir.

İsmail GÜNEŞ

Soru soran ziyaretçilerimiz için yazalım, ortalaması 85,00 altında olan biri takdir, 70,00 altı olan biri teşekkür belgesi alamaz. Üstte verilen sayfamızdan gerekli hesaplamayı tüm öğrenciler basitçe yapabilir.Takıldığınız konu varsa lütfen altta iletişim sayfamızdan yazın, sorularınıza cevap verelim.
Virgül ile takdir veya teşekkür kaçırma ihtimali olan öğrenciler sınıf rehber öğretmeninize durumu mutlaka iletin, bu konuda büyük olasılıkla size yardımcı olunacaktır

Sponsorlu Bağlantılar

05.05.2011 tarihli haber
tag Takdir Hesaplama Teşekkür Hesaplama teşekkür almak için gerekli puanlar takdir için puanlar takdir teşekkür

nextİçerik Hakkında Yorum Yazın...

Yazan :    

next YAZILAN YORUMLAR (1514 yorum yazılmış)

box tansumm :Ortalamam 84.71 takdir alirmiyim
box MİNE :Taktir GELİYOOOOO (İNŞALLAH)...
box mine :85 .25 TAKTİRRRRRR
box esra :türkçen 3 ise teşekkür alabilirmisin acaba ?
box elif :neden 45 altında olunca alamıyoruzzzzzzzzzz
box çamlıcalı :100 den teşekkür alıyorum okul birincisi olarak
box nehir :matamatikten ortalamam 49 teşekür alırmıyım lütfen çok kötü durumdayım
box ayşegül :88.2656 ile taktir alıyorum.Allah 8(cc) herkese nasip etsin
box isimsiz :benim 4 tane 1birim var teşşekkür alamamımı
box ayşe ertek :merhaba ben ayşe 1. dönem teşşekkür aldım
box hacer :Teşekkkür ederim anladım
box ceren civelek :dahaiyi anlatım şekli olsa?
box şema :ne öykü be sanki senin adın o
box merve :benim derslerimin ortalaması 98 :))) cok mutluyum derslerinize çok calısın:))
box öykü :1. dönem teşekür aldım 2. dönem taktir almaya çalışıcam arkadaşlar bence zizde çalışın
box lale :merhaba ben lale 1. dönem düz gectım 2 . dönem ortalamam taktır gelırse taktır alabılırmıyım
box melek :2. dönem 2 dönemin ortalaması mı alınıyo taktir teşekkür için
box zeynep :2 puanla takdir kactı
box Biri işte :Benüm sorum şu en az sınav puanım kaç olmali?
box EZGİ :arkadaşlar ben 8. sınıfa gidiyorum ve 1 tane dörtüm var karnemde oda matematik tabiki. diğer derslerim iyi ama matematik 4 geldiği için biraz mutsuzum ama takdir aldığı içinde mutluyum . insallah hepimiz ikinci dönem takdir belgesi alırız . hepinize iyi günler. kendinize iyi bakın . EZGİ
Tüm Yorumları Görmek İçin Tıklayın...
boxduygu : teşekkürrrrrrrrrrr
boxesra : Takdir yada teşekkür ederiz
boxesra : Tek hayalim ya takdir yada teşekkür
boxberfin ayteki : Tesekkur aliyorum ama iki tane iki olunca tesekkur aliniyomu bilmiyom lutfen benim icin dua edin
boxhasan : teşekür alıyorum işallah sizde alırsınız
boxcafer firat deyi : Taktir aliyorum haci
boxkediyekafaatanfare : takdir oooleyy
boxmehmet : teşekkür alıyom
boxdönenur çinçik : takdir alııııııııııııyom 85,62
boxgüneş akyakan : oley be takdir aliyom 85,62 bence takdir annem bilgisayar alacak bana evin tek çocuğuyum
boxhasan : evet seçmeli ders notları karneyi etkşler
boxburak : Ortalamam 100 takdir aliyorum
boxesra : 9 puanla onur belgesini kaciriyorum ama olsun takdir aliyorum
boxyaren : merhaba ben 5. sınıfta sosyal öğretmenimiz"5 yılda bir ortalamalar değişir" dedi bende 7. sınıftayım. 5. sınfın 2. döneminde 81,67 ile takdir aldım. bu senede 80,67 ile takdir alır mıyım? teşekkürler
boxelif sude demir : ben çok çalışkanım siz nasılsınız
boxemir : Tesekkur aliyom
boxhastasıyız dede : Takdir alıyorum ortalamam 85.15
boxözgül : 2 tane ikim var ve diğerleri 3,4,5 teşşekkür alırmıyım ve 7.sınıf öğrencisiyim
boxilayda : teşekkür alıyorum :d
boxhatice : Bir tek gorsel 2 o da hica uyuzlugundan gerisi 5 takdir gelir mi
boxayşenur : seçmeliler işe yaradı
boxgizem : karnem takdirrr
boxderya : ooooo takdir mi aldın
boxderya : alamazsın kızım
boxesmanur : bnm bir dersimin ortalaması 69,75 dusuo da karnede 3 olarakmı yoksa 4 olarak mı duser?
boxsuzan bıyık : hepsi beşşşşşşşşşşşşşş
boxemine : Yupy takdir aliyorum..
boxşahim : benim puanın 583
boxelanur : Takdir takdir takdir
boxgüzellik530 : benim ingilizcem 2 ama türkçem 4 ortalamam 70 ortalamam yeter ama birtane ikim var diye vermezlerse ona korkuyorum sizce verirlermi
boxERDEM BÜYÜKYILDIRIM : ARKADAŞLAR ŞİMDİ BENİ DİNLEYİN CANINIZI SIKMAYIN EĞER ORTALAMASI 45 TEN DÜŞÜK DERSİNİZ YOKSA TEŞEKÜR ALIYOSUNUZ BİTTİ . ANLAMAYAN FACEDEN ULAŞSIN HESAPLARIM
boxNur : Meraba benim ingilizcemin ortamalası 48 düşüyor takdir teşekkür hesaplamada 68.7852 düşüyor ama ben bütün derslerin ortalamasını hesapladım 71.234 düşüyor teşşekür alıyormuyum hangisi doğru
boxercan : ortaokulda ben 5 tane belge alırsam iyi bir liseye gidebilirmiyim
boxbuse : Ben 8'e gidiyorum ve ortalamam 97.75
boxIrmak EVREN : 84,38 ile teşekkür alıyorum of 15 dersim var takdiri DİN yüzünden kaybettim.İlk sınavından {ful klasik} 55 aldım ya pufffff.
boxSemaGül Özübek : Teşekkür alıyorum bu sene :) Takdir değil malesef
boxbeyzanur : teşekürrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
boxmelek : önemli olan bir kağıt parçası değil,önemli olan zorluğu başarmak ve hakk ederek almaktır.
boxİrem şahin : Ççoooooooooooooook iyiiiiiiiiiii ve süpeeeeeeeer
boxBuSeNuR : ÇOK AMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ÇOK İŞİME YARADI. ALLAH'IN İZNİ İLE TAKDİR ALIYORUM.YANİ BİR AKSİLİK ÇIKMASA.ARKADAŞLARIMA CEVAP YAZMAYI ÇOK İSTERİM BU SİTEYİ TAKİP EDER CEVAP YAZARIM.....
boxadsız : ortalamanız eğer 70 ve 84,99 arası ise teşekkür alabiliyorsunuz!
boxdemi : otalamam 84,40 taktir almak için hangi hocalardan istesem olur
boxömer : teşşekürler
boxcesur : gorkem ortalamana bağlı
boxcesur : secmeliler beni kurtardı
boxemre : seçmeli dersler karneyi etkiliyormu arkadaşlar
boxömer faruk karaca : karnede biri olanlar teşekkür alamaz :(
boxburcu : hiç zayıfım yok ama ortalama tutmuyor teşekkür alabilir miyim
boxmelek : ben çok üzüldüm
boxsinem : defne sen teşekkür alamazsın en az 45 olmalı
boxmete : alamazsın kardes görkem 45 yukarası olacakk türkce ise 55 üstü olucak
boxada : seçmeli dersler yok ama ben yine takdir alıyorum ortalamam 98,3333
boxmihriban : zayıfı olan takdir veya teşekkür alamaz
boxSongül Güneş : Ben teşekkür aldım başka hesaplamalara bakarak ve kendim notumu hesaplanarak buldum ve teşekkür aldım oley.. 78,50 düştü böyle teşekkür aldım ya çok mutluyum..
boxbeytullah : yav benim 2. yazılılar da ortalamm 61 3.yazılılarda bıtınce 70 olurmu sizce lütfen yardımcı olun :
boxmelike melisa : AYY BEN TAKDİR ALICAM
boxisimsiz : ben sivas toki şehit üsteğimen şükrü pürlüde okuyoorom secmeli dersleri biz secmiyoruz müdür seciyo kimse menmun değil
boxheal : Arkadaslar sizin sourununuz ne, yazan kisi zaten acikca belirtmis
boxSelim : Benim resimim sıfır diger derslerim cok guzel tesekkur alabilirmiyim ?
boxCeren : Puan vermiyorlar ki
boxışıl : manolya tatkir alırsın
boxburcu : tüm derslerin ortalaması 76 ama matematik1 teşekkür alabiliyomuyum
boxaleyna : Tesekkurun sartlarını acıklayıcı ollarak yazar mısınız
boxmelis : Dil anlatım dersimin ortalaması en az 55 olursa ve diğer derslerim 45 ve üstü olursa ortalamam 70 ve ustu ise tesekkur alabilirmiyim acil cevaplayın
boxbünyamin : İngilizce2 olursa7.sınıfta teşekkür alırmıyız
box selin : Karne de 2 var ne allirm
boxeda ece : Ben 8. Sınıfa gidiyorum ve üstün belgesi aldım
boxGÖRKEM : BENİM ORTALAMAM 75.50 FAKAT MATEMATİĞİM 39.45 TEŞEKÜR ALIRMIYIM ?????
boxebrar demirci : biraz daha açıklayıcı cümlelerle açıklayabilirmisiniz
boxManoya : Lütfen cevaplayın çok önemli bir 4 bir 3 olursa hangi belge alınır ?? Lütfen acil. ...
boxManolya : Karnede bir tane 4 , bir tane 3 var ne alırım
boxYasin öztekin : Seçmeli dersler takdir ve teşekkürü etkilermi
boxahmet : karne ortalamam taktir almaya yetiyo ama dil ve anlatımım 2 taktir alırım demi?
boxgamze : karnede 2 tane 3 olup 1 tane 4 olursa takdir alabilirmiyiz
boxmelisa : benim ortalamam 84,55 düşüyor taktir alabilirmiyiim
boxbeyza : karnede iki tane iki varsa ama ortalaman yetmişten yüksekse teşekkür alabilirmiyim
boxcans : Ortalama olarak teşekkur alabiliyorum ama din 1 geliyo yani ortalama asaya yukariya 40 tessekur alabilirmiyim bir saatlik dersten kalirsam
boxdefne : bnm matematiğim 33 bu sene teşekkür alabilirmiyim
boxEkrem : ortalamam 77 teşekkür alırmıyım
boxekrem : Bilişimim 65matematiğimim 79 65 siyerim 50 inglizce 83 sosyalım77 teşekkür albilirmiyim
boxşevval sam : Adacım sen taktir alıyorsun ben ise ortalama98
boxcem : matematiğimin ortalaması 1.ve2. sınav olmak üzere 46.50 3. sınavım için ne yapmalıyım ki 5 düşsün karneme
boxmert : Merhaba ben mert. Ben meslek lisesi 9 sınıf ogrencisiyim 1donem ortalamam 74.55 geliyor bu bi kesin ama 3 ders Notum 45 dusuk yani 3 tane farkli derslerden 45 den Asagı notum var. Davranis gibi seyler onlar 100 ama 3 Tane not var dusuk nasil olucak alicakmiyim alamicammı Lutfen cevap verirmisiniz????
boxaysu : matamatiği 45 olan kişi teşekkür alabilirmı
boxada : cok guzel ama 3 üm var.ortalaması 8o düşüyor.normal ortalamam 87
boxfunda yücel : 5 sınıf ogrencisi için butun sınav sonuclarında gelen ortalamasının hesabı mı yapılması gerekır tesekkur belgesı ıcın ortalamada 50 puan altında kalmazsa tesekkur alabılırmı ögrencı
boxmuhammet : 6 tıncı sınıf ta 2 olursa teşekkür alınabilirmi.
boxfiliz : 74,75 ile ortalama kaç 5 mi 4 mü
boxsinem : ben 7.sınıfa gidiyorum. daha 7.sınıfın basındayız. ben 4.sınıfın ilk dönemi teşekkür ikinci dönemi takdir aldım. 5.sınıfta ilk dönem teşekkür ikinci dönem takdir . 6.sınıfa da aynı şekilde ilk dönem teşekkür ikinci dönem takdir aldım.ama ben basarı veya üstün başarı belgesi almadım . Neden ???
boxSinemm : benim ortalalmam bi kere 83 olmasına rağmen takdir aldım. Aynı zamanda davranış ve ders içi performanslarımda 100 . Davranış ve ders içi performans notları etkiliyor mu ?
boxecem : Allah bize nasip etsin
boxbennn : mlsşkr ve I'm king aynı kişi babam sürekli mükemmel notlarımın olmasını istiyo onu hayal kırıklığına uğratmak istemiyorum ayrıca elazığ bilim ve sanat merkezine gidiyorum 6. sınıftayım
boxI'm king : matematikte 99 aldım matematik seçmeli 95 aldım din 95 türkçe 76 ingilizce 93 sosyal ve bilişim 100 fen 90 ve 64 diğer sınavları daha olmadık sizce takdir alır mıyım
boxMlsşkr : ilk sınavdan 90 ikinciden 64 aldım üçüncüden 100 alsam 84 oluyo karneme 4 mü düşer
boxCansu Uzuner : Karne notu 4,5 olursa taktir veya teşekkür belgesi alır mı?
boxasdasd : ingilizcede 30 1. yazıolım takdir alabilirmiyim diğer notlareım hep yüksek
boxburcu : ama çabalıyorum türkçem 63 85 olması lazım türkçe ortalamam ne yapmalıyım
boxSude Nur : İnşallah bir teşekkür bile alırım eğer alamazsam annem çok kızar ama ben geçen senede 2 dönemden beri teşekkür almıştım 6. sınıfa gidiyorum bir belge almadığım söylenemez ve inşallah Türkçe den 70 alırım. Alamazsam ayvayı yedim...
boxbahar : matematk 21-seçmeli mat. 55-90 din-78 fen -74 türkçe - 80 müzik -70 sosyal -82 ingilizce 70 in altındaysa bişey almassınız 85 ve uzeriyse taktir alırsnz
boxYigit : AMa diger derslerim biri bes 1 tanesi dort turkceyi 4 yada 5 yapsam alirmiyim taktir
boxYigit : Turkce sinavindan ilkinden 52 aldim ama notumu 4,5 yapsam takdir alirmiyim
boxfeyza : Hangi derslerinin kesin 5 düşmesi lazım??
boxatilla : benim yıl sonu notum 66 ve ing yüzünde alamadım
boxmiraç kılıç : Çocuklar için fazla fakat farklı işe yarayacaktır TEŞEKKÜR EDERİM
boxhilal : arkadaşlar ben çok korkuyorum 5. sınıftaydım şimdi altıya geçicem annem diyoki altıda teşekkür veya takdir almassan iş sahibi olamassın bu yüzden 6. sınıfta nefes bile alamicam yani 6 ya kadar rahattım şimdi hiç rahat olmicam geceleri sınav notlarını düşünerek uyuyamıcam
boxsöyleyemem : ben 0,49 la takdiri kaybettim vermediler normalde almam lazımdı ya haksızlık değil mi 0,49 bile olsa vermeleri lazım sonucta 0,51 falan değilki
boxemine : ortalamam 86 ama teşekkür ne yapmalıyım ??
2.dönem ortalaman düşük olabilir, yıl sonuna bakmayın
boxsibel : 68 ortalamayla alınır mı
Alamazsınız
boxhayal : 1 puanla taktir kaçtı
boxhiranur : merhaba benim ortalamam 74.39 teşekkür alabilirmiyim acil cevap yazın....
70 üzeri alacağı yazdığı halde neden soruyorsunuz acaba?
boxdemet : kaç teşekkürle başarı belgesi alınır
6 dönem
boxFırat : Holley be ortalamam 95.34 taktir aliyom
boxbüşra : Lisede belge alma üniversite seçimini nasıl etkiler yada etkiler mi
Şu anda etkilemiyor, belge değil notlar önemli
boxemre : Notlarımı nasıl hesaplayabilirim
Üstte yazı için bağlantı var oradan hesaplayabilirsin
boxGülme Lo : 2.dönem notlarını hesapladıgımda 71.03 cıkıyor e-karnede 65.20 yıl sonu başarı puanı yazıyor zayıf yok teşekkür alırmıyım.
2.dönem 70 puan ise teşekkür alırsın
boxeylem : 5 tane üçüm var 7. sınıfa gidiyom puanım teşekkğre yetiyo alırmıyım
70 puan ve üstü ise 3 olması sorun değil, alırsın
boxpelin : Benim ortalama 74 ama tarihin 44.75 bana teşekkür belgesi geli mi
50 altı notun olmaması gerekir, lise için
boxeren : ortalamam 73 eokul ekarneye girdiğimde 3,85 gibi bir yazı gördüm teşekür almam için onun 4.00 mı olması gerekiyo 60 tan düşük notum yok tesk. alır mıyım ? (lise 3)
Hayır puanlarınıza göre teşekkür alırsınız, 70 ve üstü puan
boxelif : 69,62 den teşekkür alabilirmiyim???
boxburak : benim 69,92 teşekkür alırmıyım
70 puan altında bir belge alamazsınız
boxfurkan : Benim matematigim 54.58 gerisi 4 ve5 tesekkur alabilirmiyim
Zayıf değil sonuçta, notların tutuyorsa alırsın
boxmisafir : benim ortalamam 74.39 yani teşekkür belgesi almaya yetiyor puanım.ancak kimya dersim 45 .almama ihtimalim var mı.bu arada lise 2.sınıftayım.lütfen acil cewap verir misiniz?????
2.dönem notlarında 50 den düşük not olmaması gerekir
boxberkay : 69.85le tesekkur gelirmi okadar az puanla kaciramam
70 puan altında bir belge alamazsınız
boxOrhan : Benim 2.dönem karne ortalamam 73,54 düşüyor ama yıl sonu paşarı puanı 69,53 e inmiş teşekür alıyormuyum yoksa almıyormuyum (lise)
2.dönem notlarınıza göre alırsınız
boxleyla : benim puanım69,90 alırmıyım bu aralar derslere çalışmıyorumda
70 puan altında bir belge alamazsınız
boxali g : ağırlıklı notum 65,76 teşekkür alabilir miyim?
70 puan altında bir belge alamazsınız
boxeylül : 95,185 puanından ne alınıyor benim puanım oda
boxperi : inşallah taktir :)
boxalişan : benim karne ortalamam 69.68 de kalıyor 1 im yok teşekküe alırmıyım
Alamazsın
boxaydagül mutsuzoğulları : __Ya benim matemetik ortalaması 55 karneye 3 mü düşüyo 2 mi düşüyo?? lütfen cvaplayıın
55 ise 3 düşer
boxaysun : benim karnemde cografyam 47 ama ortalamam 78 teşekkür alırmıyım acaba
2.dönem notun 47 ise alamazsın
boxbeyza : 66,61 off alamıyomuyum
boxmzh : türkçem 54,8750 ama bişey alamıyo görünüyo ne olcak
boxmerve : benim bütün derslerim yüksek ama mat 37 yıl sonu puanımda 71.88 tşk alıyor muyum ?
Alamazsın
boxahmet : ortalamam 72,56 ama 4 tane ikim var teşekür alırmıyım
Ortaokul isen ve Türkçe 3 ve üstü ise alırsın
boxahmet : benim ortalamam 72,57 ama 4 tane ikim var alırmıyım
Türkçe 55 ve üstü ise zayıfsız ortalamayla alırsın
boxHülya : Ortalamam 71. Ama bir tane felsefem 45 teşşekkür alırmıyım?
50 altı 2.dönem notunuz var ise alamazsınız
boxeda : 69,89düşüyor annem bügün hocalarla konuşacak ona göre alacam inşallak
boxedanur : 69,89 düşüyo vermiyorlar
boxahmet : 2.dönem karne notum 1.dönemki karne notumla toplanıp ortalaması mı alınacak yoksa 2. dönememki karne nnotum mu olacak
2.dönem notlarına bakılacak
boxayşe : 69,47 teşekkür alınırmı
alamazsınız
boxhidayet : 5 tane iki olursa teşekür alabiliyomuyum ama ortalamamn 74
Türkçe en az 55 ise zayıfsız alabilirsiniz
boxhatice : Ortalamanın84,?? bişey düşüyo takdir alabilirmiyim.
Teşekkür alırsınız
boxesin eser : ama ya haksızlk bu Türkçe öğretmeni puanımı düşürmüş çok görmüş bana verdiği notları geri alsın bali aldıda zaten verdiği notları bende kalmasın... bir sey olur bide aman allah korusun
boxbeyzanur : acaba beş ve üç olursa ve iki yoksa tşk alınırmı bana dua edin lütfen alim
Ortalaman tutarsa elbette alırsın
boxbüşra : Ortalamam 84.56 takdir alabiliyomuyum liseye gidiyorum
Teşekkür alırsın
boxIBRAHIM : Benim ingilizcem35 ama diger derslerimin ortalaması 77 teşekkür alabilirmiyim!
alamazsınız
boxdidem kaya : uhuuuuhu taktir alıyorum alamayanlar çatlasın alanlarda patlasın bir kere ben 5 . sınıf seviye sınavında 1. oldum hahahahah asında bir kere değil binkere haha kamileeeeeerrr!!!! ben kurtuluş orta okulu
boxsevilay : ortalamam 83.50 takdir alabilir miyim ?
Takdir alamazsın, teşekkür alırsın
boxahmet : 69,5804 le teşekkür alınırmı acil yardım edin
alamazsın
boxmerve : ya sadece fenim 3 diğerleri 4 ve 5 3 puanla takdir almayı kaçırıyorum
boxreyyan : ortalamam 75 tesekkur ali miyim
boxonur : benim notum 84.76 taktir alabilir miyim
Takdir alamazsın, teşekkür alırsın
boxgülsu : Karnemizde 2 tane 3 var takdir alınırmı Acil cevap lütfen
Not artalaman 85.00 ve üstü ise alırsın
boxbetül birsen esengül : Anlamıyorum bu sene takdir gelio herhalde bazı hocalar var pamuk kalpli bazı hocaların kalbi kaskatı ve neymiş biz o okullardan farklıymışız çünkü biz imam hatipliymişiz
boxsongül : Türkçem4 fenim4 diğer notlarım 5 türkçem 4 olursa takdir alabilir miyim
Takdir alırsın
boxBuğrabiçer : Notum 84,71833 takdir alabiliyormuyum
Takdir alamazsın, teşekkür alırsın
boxmelisa : Admin belki soruma yanıt bulursun benim 2 tane dördüm 1 tanecikte 3 üm var fakat o 3 matematik ne yapacağım Takdir mi Teşekkür mü lütfen soruma cevap Takdir gelmnesi lazım yoksa batarım :(
Melisa not ortalaması hesaplama bölümünde notlarını yazarsan hangi belgeyi alacağını görebilirsin
boxmerve : türkçem 2 ortalamam 72 teşekür alırmıyım.
Türk en az 55 olmalı alamazsınız
boxAngara : matematigim 2 düşüyo türkce 4 ortalamam 77 teşekkür alabilirmiyim
Alırsın
boxhuso : ingilizcede 84,50 ile beş alınıyomu
84,5 puan 5 demektir
boxGörkem : Arkadaşlar türkcem 4 matematik 52,5 2 düşüyü yo ortalama 79 teşekkür alırmıyım kesin ?
Alırsın, kesin :)
boxilayda : karnemde dörtane 3 olunca teşekür alabilirmiyim aceba acill cevap bekliyorumm ortalamam ise 70.24
teşekkür alırsın
boxcemile : ya benim karne ortalamam 84,99 şimdi ben taktir alamıyormuyum:(
Takdir alamazsın, teşekkür alırsın
boxmuhammed : benim ingilizce ve bilişimim 2 din kültürü sosyal matematik birde türkçem 3 teşekür alırmıyım
70 puan ortalaman varsa teşekkür alırsın
boxzeliş : off yaaa bi fenci yüzünden teşekkürü kaybaediyorum
boxkübra : karne ortalamam 75 ama 1 tane zayıfımım var teşekür alabilirmiyim
Zayıfla belge alamazsın
boxsongül : ben bir puanla taktiri kaçırıyorum vede ben çok üzülüyorum
boxyağmur : işallah bende taktir alırım
boxnecdet : türkçem 3 ise teşekkür alırmıyım
teşekkür alırsın
boxÖmercan : ingilizce ortalamam 84,8750 e-okulda 5 düşmüş
84,5 ve üstü 5 olarak düşer
boxbir beşiktaşlı : ortalamam 96.33333
boxmiray : Nefret ediyorum bagzi oretmenlerden 1 puani bilr cok goruyorlar tabi okul birincisi olsaydik 1puan degil 5puan verirdi ayiriyorlsr isallah o oretmenlerin cocuklarida ole olur isallahta ah keskr bende dier öğrencilerime verse idim 1 puani derler way pasima gelenler derler
boxasu : süperrrrrrrrrrrrrr takdir alıyorummmmmm
boxmikail kurtoğlu : 61 teşekkür olurmu acil cevap)
Puanın tutmuyor alamazsın
boxRamazan : FEN DERSİM İKİ AMA ORTALAMAM TEŞEKKÜRÜ ALMAYA YETİYOR O İKİYLE TEŞEKKÜR ALABİLİRMİYİM (ORTA OKULDA OKUYORUM)
Puanın tutuyor ve zayıfın yoksa 2 de olsa alırsın
boxKasım : İnşah hepimiz alırız taktir teşekür
boxmelis : türkçem 3 bide 2tane 2var teşekür geliyomu
Ortalaman 70 ve üstü ise alırsın
boxYASİN : İNŞALLAH TEŞEKKÜR ALIRIM YARABBİM ARKADAŞLAR SİZDE BANA DUA EDİN
boxinşalah herkes alır : inşallah herkes alır
boxnaz : Benim ortalamam teşekküre yetiyor ama bir tane 1im var teşekkür alirmiyim
Zayıfın varsa alamazsın
boxbenim : benim ortalama 71, 333 fakat türkçem 54,6667 düşüyo teşekür albilirmiyim
54,6667 = 55 e tamamlanır alırsın
boxmelek : merhaba bn imamhatip ora O. gidiyorum 5 tane 4 düm var maalesef takdir alablirmiyim acaba cevaplarınızı bekliyorum sevgilerle...
Not ortalaman önemli 85 ve üstü ise alırsın
boxsorusu olan : 4.sınıfta ve 4. sınıfın 1. döneminde teşekkür gerisinde takdiir alırak başarı mı üstün başarı mı?
6 takdir alırsan üstün başarı alırsın
boxnuri : "bence takdir tamam 85 ile olsun ama teşşekür çok yükse uan olmasın mesala 63,75 olabilir çünkü benim puanım o "
boxSEHER : Yazdıkların güzel ve ışe yarar ama sanırım biraz geç baktım.. Birhafta sonra okullar kapanacak ve ortalamam; 83.666 Çok üzgünümmmm :-(
boxHASAN TALHA AKTAŞ : lise 12. sınıfım 50 den aşağı notum yok ortalama 71.77 geliyo teşekkür alabilir miyim??
Elbette alırsın, sorun yok
boxaleyna : karne ortalamam 84.44 takdir alırmıyım
Teşekkür alırsın
boxben : 4 zayıfla kalırmıyım_
Kalabilirsin
boxonur enes : Ben suan 5. Sinifa gidiyorum ortalamam 86 ama 4 tane 4 var taktir alabiliyor muyum????
Alırsın
boxeren : ilk dönem ortalamam 71 teşekkür aldım ikinc dönem ortalamam 69 teşekkür alırmıım
alamazsınız
boxeda nur : arkadaşlar matematik ve ingilizcesi 4 olursa takdir alınılır mı acaba?
Puanların tutarsa alınrsın, 3,4 olması önemli değil
boxemirhan karakuş : beyler not ortalamasımı 45 olunca alabiliyoruz yoksa sınav proje notu felan oluncamı
Tüm hepsinin ortalamasına göre
boxdicle su : ,inşallah takdir alırım.her gece dua okuyorum
boxmelissa : sene sonu notum 72.2729 fakat 1 dersimin ortalaması 45,00 den aşağı yani 38,6667 bu durumda teşekkür alabilirmiyim?
Zayıfla bir belge alamazsınız
boxayşenur : benim sene sonu puan ortalamam 72.2729 fakat fen dersimin ortalaması 38,6667 düşüyor.sene sonu puanım teşekkür almaya yettiği halde herhangi bir dersim 45,00 altında bir puan olursa hiçbir belge alamayacağım söyleniyor.Bu durumda belge alabilirmiyim acil cevap...
Zayıfla bir belge alamazsınız
boxmerak : Benim ortalamam 87 ama dört tane 4 um var taktir alabilirmiyim??????
Ders notuna bakılmaz, puan ortalamasına bakılır ve takdir alırsın
boxMB : 1.dönem teşekkür aldım 2.dönem bitmek üzere inşallah teşekkür alırım ya rabbime hergün dua ediyorum :(
boxmelis : benim felsefem 1.dönem 42 ydi 2.dönem 50 oldu geçme ortalamam 75 teşekkür alırmıyım
2.dönem ortalaman 70 ve üstü olmalı
boxsena : Matematik not ortalamam 85 ama iki yazılının sonuçları gözüküyo 3. Yazılıma düşük gelse bile ortalamam düşermi?????
Türkçe kuralları içinde böyle bir soru ve sorunun cevabı verilemez
boxmuhammed : Benim bi fenim uc ingilizcede dort. Diger derslerim 85 ve90 dan bes taktir alirmiyim :-P
boxcAN CAN33 : ACABA TÜRKÇE NOT ORTALAMASI 85'İN ALTINDA İSE TAKDİR ALINABİLİRMİ?
Elbette alırsın
boxBurçin : Ya benim 3 dört mat fen sosyal ya ne alırım inşallah takdir yoksa babanın ne yapacağını tahmin edemiyorum lütfen bana cevap yayın takdir istiyorum yaaaaaaaa
85 ve üstü ortalaman varsa takdir alırsın
boxeren agüloğlu : ben matematikten 45 in üstünde alırsam (TEŞEKÜR) alıyorum
boxseda : mrb dil ve anlatımın kaç olması gerek
50 sınır tüm dersler için
boxsalih batuhan ay : ortalamam 66 ama daha bilgisayar sınavı var en az kaç almalıyım
100 de alsan pek bir şey değişmez
boxMELTEM : inşallah teşekür alırım ALLAHIM
boxCagdas : Ortalamam 70 muzik ortalamasi 40 tesekur alabilirmiyim ?
Zayıfla bir belge alamazsınız
boxHASAN : 84,50 OLUNCA TAKDİR ALINIYOMU
Takdir alamazsınız
boxgamze nur : harika takdir geldii tablet geliyo arkadaşlar 90puanla takdir alıyorumlt;3
boxgamze : takdiri 90 puanla alıyorum
boxSeren : 45 geçme notu olsaydı en azından lisede sınıfta kalanlar az olurdu buzum okulda 151kısı kalıyor
boxöğrenci : 7.sınıfa gidiyorum.Benim Ortalamam Teşekkür belgesi almaya Yetiyor.Ama Bir tane birim var. Teşekkür alabiliyor muyum? ACİL CEVAP VERİN LÜTFEN.! :(
Zayıfla bir belge alamazsınız
boxdeniz : ya ben çok korkuyorum inşallah allah izin verirse teşekkür alıcam hergün dua ediyorum :)
boxdelal : benim sosyalim 83ten 4 ama ders içi notlarla beş olur mu
Olmaz
boxAYŞE : Bir tane 3 ve bir tane 4olursa takdir alabilirmiyim
Ortalaman tutarsa alırsın
boxayça : keşke takdir alsam...ha.ha.ha
boxAhmet Tatyüz : arkadaşlar 84,66 5 düşer mi
84,5 üstü 5 düşer
boxaslı : teşekkürleeeeeeeer
boxbeliz : türkçe 55 altında alırsam teşekür alamazmıyım
Belge alamazsın
boxESRA : 7.SINIFA GİDİYORUM 4 TANE ÜÇÜM VAR TEŞEKÜR ALABİLİRMİYİM
Ortalaman tutarsa alırsın
boxaleyna : Bir tane 3 iki tane 4 olunca takdir alabilirmiyim acil cevap lutfen
Puan ortalaman 85 ve üstü ise takdir alırsın
boxipek : bnm ortalamam 86 arkadaşımkide 84 takdir alabiliyormuyuz acil cevap 85 altı olan teşekkür alır
boxÖyküBal2003 : Bütün derslerim 5 ama bir matemetik 3 taktir alabiliyormuym :)
boxmekselina : Bütün notlar beş iken, bir tane iki olursa ve ortalama tutuyorsa o iki ile takdir alabilme şansım var mı? Elbette, ortalaman tutuyorsa ve (Ortaokul Türkçe hariç, lise 50 ve üstü notlar) 2 de olsa teşekkür-takdir alırsın
boxmehmetcan kaya : selamun aleykum benim yazılılarımın hiçbiri 1 değil İngilizcem 45 takdir veya teşekkür akırmıyım
boxe12er : 84.85 Takdir olurmu?
boxcemali : Ben. Matematikten. 33aldım diğer. Notlarım. Çok. Ama. Çok. İyi. Elime. Bir. Belge. Ge çer. Mi.?
boxgökçe : Ben 99 ,99notum hemen. Rehber. Hocasının yanına. Gitmeliyimm?!!!!!!!!! ?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
boxözlem : merhaba ben 8.sınıftayım size bir sorum olucaktıda benim ingilizce ve matematik bir sınıfta kallırmıyım çok merak ediyorum cevaplarsanız sevinirim saygı ve sevgilerimle...
2 zayıfla kalmazsın, rahat ol
boxmelisa uzun : matematık türkçe sosyal fen ve ingilizce 4 türkçem 5 takdir alabilirmiyim?
boxmelis acar : Eğer 3 adet 4 varsa veya kaç dördümüz olursa takdir alabiliriz?
boxderya : taktir alabilmek için türkçe yüzde yüz beş olmalı benim türkçemin ortalaması 81,ama daha üçüncü sınavları olmadık. 85 olursa taktir alıyorum.türkçemi beş yapmam için yani taktir almak için türkçe üçüncü sınavdan kaç almam gerekiyor? (ne olurrrr cevaplansınnnn)
CEVAP : Takdir alman için tüm derslerin ortalaması 85 ve üstü olmalı, Türkçe dersinin 85 olması gerekmiyor, Türkçe dersini 85 yapman için ortalama 95 gibi bir not alman gerek, başarılar
boxmelisa : türkçe dersi yazılıda 2 alırsak , performanslaela kurtarıyorum karne 4 düşüyor belge alabilirmiyım acil
boxumut : 11 gün devamsızlığım var 3 tane zayıfım var sınıfta kalırmıyım
boxömer : ben takdir alıyomm
boxALEYİNA : ORTALAMAM 95 TEŞEKKÜR ALAMIYORUM
boxFrenoda Caso Limposeq : Hi ! I hope turkish school !! The turkish schooll very good !!! ;)
boxşeyma nur : şeyma matamatigin 2 sınavından 20 aldım 8sınıftayım takdir alabilirmiyim
boxTuğçee : benim 2 tane 3 üm var 7. sınıf öğrencisiyim matamatik 76 türkçe 78 sosyal 56 ingilizce 5 fen 50 alabilirmiyim ?
boxgamze demirok : 69 olunca teşekkür alınırmı
boxmerve tekin : çok korkuyorum askkkkkkkkkkım
boxfatih akcan : off hep takdirmi alcam birazda teşekür
boxeda : sıkıldım hep teşekkür almaktan birazda taktir alsam ne olacak
boxcerenn : ortalamam 84.75 taktir yada teşekkür alırmıyım
85.00 altı alamazsın
boxbeyza ... : 8. sınfım yerleştirme puanım 280 kadriyörükoglu anadolu saglık meslek lisesine girebilirmiyim ya da boş kontenjan olursa girebilirmiyim
boxseray : almak için nler yapmalıyız
boxelif : bn almlym ortlm 88di bna vermediler
boxraziye : ya of yine teşekkür yine teşekkür bıktım birazda taktir gelsin
boxzeynep : 7.sınıf öğrencisiyim matamatiğim 44,50 karne ortalamam 72,37 e okulda matamatiğim 2 görünüyo ama teşekkür alabilir miyim hiç zayıfım yok :(
Teşekkür alırsın

Güncel Eğitim Haberleri